Dynamite Delux



Japp, de inget slut på överraskningarna. Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att jag ska åka till Hamburg för att få uppleva ovanstående trio´s sista konsert.

Linda frågade på förmiddagen om det möjligtvis skulle kunna tänkas att vi åkte till Tyskland för att se deras sista konsert. Svaret var: Det är ingen omöjlighet, vi får se....

Vid tretiden kom hon ner när Moster o Christer satt o drack kaffe tillsammans med mig. Det fanns typ 10 olika städer där dom skulle ha konsert men den närmaste, Hamburg, var slutsåld. Det var den konserten som hon helst ville gå på eftersom det är den sista dom kommer att genomföra.

Hon gick upp och mailade till sin kontakt i Tyskland och fick en länk. Dom hade 6 biljetter kvar på ospecificerad ståplats och 4 på ståplats.

Nu vart det allvar helt plötsligt. Kontakt med hennes kompis om hon skulle följa med. Telefon med SJ för koll av biljettpriser och koll av flygpriser.

Det hela slutade med två biljetter till konserten i Hamburg den 7 november. Resten bokar vi senare. PUH........

Nu måste tant andas också. Det känns faktiskt jätteroligt. Tänk vad lite man vet om framtiden.

Godnatt

Imorgon ska jag upp kl 04.45 och grädda bröd till Niklas som ska jobba.

Gnatt en gång till.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback