Tyrannen



Familjens lilla tyrann "Katta" älskar Ängekorv !!!. Det Du storebror. Hon äter så magen blir som en boll och därefter försöker hon gömma det som är kvar.

Pyttipanna är också mums. Har inte haft någon katt förut som äter typ vad som helst.

Hon har dessutom kommit på att man kan klättra uppför mina byxben så bejna innanför böxa e alldeles sönderrivna o blodiga och dessutom gör det ont.

Att ligga  bakom gardinerna och hoppa fram när man går förbi är också kul. Natten mot igår så hittade hon någon metallbit under vår säng som hon skjutsade fram o tillbaka så det skramlade högt o ljudligt. Därefter var det dags att hoppa upp i sängen och sätta spinneriet på högsta volym strax bakom nacken på mig.

Fröknarna på jobbet klagar på nattsömnen för att barnen håller dom vakna..................

Skönt att det snart är helg. Är skittrött på kvällarna o när jag sätter mig så somnar jag. Det tar tydligen tid att vänja sig vid jobbet efter fyra veckors semester. Har väl kanske fått nån annan dygnsrytm fastän det inte märks.

Jenny är i Shanghai o det är spännande att följa hennes bravader på bilddagboken. Tänk vad lätt det är att bli uppdaterad idag när internet finns. Man blir mer delaktig på många sätt som man inte skulle ha varit annars.
Dessutom är hon ju snäll som vill dela med sig av det som händer.

Nu ere dags att mata smådjuren igen. Har hittat puffat ris i ett skåp. Ska testa om det faller Pysarna på läppen. Annars blire maskrosblad, klöverblad o lite daggkåpor. Hittade inga klöverblommor i regnet idag. (Klippte väl bort dom med gräsklipparn i helgen).





Kommentarer
Postat av: Storebror

Katter är kinkiga.

Dom äter bara det bästa.

2008-08-30 @ 10:11:37
Postat av: Anonym

Japp, helst rikig husmanskost har jag upptäckt.

2008-08-30 @ 10:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback