Prinsen

image41

Ge inte upp flickor, se vad jag hittade på internet när jag sökte på Volvo 740. Vad är likheten kan man undra.
Det får jag nog fundera på tills en annan dag. Kan inte tänka riktigt klart i detta fall. Kanske man blir distraherad av läpparna eller............ För att inte reta nån som har upphovsrätten till denna bild så har jag hittat den på internet.

Söt eller ful är frågan, det tål nog också att tänkas på eller finns sötful ?

Har ikväll gjort en runda på Frösön till Stölan´s skiduthyrning och hyrt skidor till dotra som ska åka slalom i Åre imorgon. Trevligt är det att komma till denna skiduthyrning minst en gång per år blir det ju. Man känner sig nästan som en gammal bekant. Att man också får en titt på den underbara utsikten över Östersund när man går därifrån gör ju inte saken sämre. Imorgon när jag lämnar tillbaka skidorna ska kameran få följa med, det har Linda också tänkt på. Roligt när barnen ser med ögonen.......

Därefter rattade vi iväg till Coopen Lillänge för att inhandla diverse gott till morgondagens skidutflykt. Bröd, ost, godis o pucko samt Coca Cola vart det i vagnen.  Oj vad Chiliconcarnarna klagar därnere. (Chinchillorna). Är väl dags att pyssla om dom lite innan man gosar ner sig i sängen. Jordnötter och äppelbitar är deras favoriter + att dom gärna vill känna lite på mina händer med detsamma jag ändå är i buren o stökar. Får ju väcka Hedda (igelkotten) också för att ge henne kvällsfikat. Hon blir ju lite sur men tinar så småningom upp av den angenäma doften av kattmaten. Majsan bajsan (dvärgvädurskaninen) som faktiskt är rund som en boll, är ju lite mer bister i sin framtoning när man kommer. Vill ju helst visa att han inte är att leka med, blir dock mycket trevligare att ha att göra med sedan man mutat honom med e´ kallpeer (kall kokt potatis, på jämtska). Hårdbröd duger också om inget annat finns att tillgå.

Har inte hunnit med att ringa till Momma ikväll men det är en dag imorgon också. Förresten så har min nya chef haft sitt första möte med oss "Team 3" idag. Det vart riktigt trevligt, han verkar bra så här långt men därmed inte sagt att jag inte saknar min gamla teamledare för det. Förresten så drömde jag att en Lundstams lastbil körde över mig inatt. Jag blev dock inte skadad över huvudtaget utan endast chockad, någon vänlig själ gav mig en lugnande spruta o sedan somnade jag........ God natt ma höres imåra.

Denna länk kanske skänker vår familj en snygg skinjacka   
www.kenzas.se  klicka in och tävla Du också !

Kommentarer
Postat av: Henrik

Så ni har en igelkott hemma?
Den har jag inte fått se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback