Tokio Hotel ?

Bill

Hoppas hoppas att Bill´s operation går bra. Fördömt tråkigt att han inte kan sjunga och att konserten som vi skulle på är inställd.
Hade sett fram emot denna konsert med glädje. Lyssnar dagligen på Tokio Hotel fastän bloggaren i fråga faktiskt är 50 + .....
Får väl försöka hitta på något annat då de två dagarna vi är i Stockholm.
Har bokat tåget torsdagmorgon, vandrarhem o returbiljett så vi reser iallafall tror jag om nu
det inte blir bestämt något nytt konsertdatum inom kort förstås. Men vad jag hört så får Bill inte sjunga på två månader efter operationen.

Oj vad vi har längtat att få åka o titta, jag min dotter o hennes kusin.

Har nyss gjort läxan som skulle vara färdig till imorgon. Disken står på bänken nere o väntar, i rummet bredvid där jag sitter spelar någon "Schrei". Chinchillorna skakar galler (dom gör det när jag är försenad med kvällsfikat).

Bäst att sätta fart med hushållsbestyren så kanske det blir några pluspoäng i kväll också. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback