Systrar

Oj vad man har blivit kulturell, allt tack vare Malin o Henrik som enträget puttar på mostrá för att hon ska hamna utanför staketet.

I tisdags var vi på Regina och förhandstittade på Henrik´s film "Systrar". 

Nu är ju inte jag någe proffs på film överhuvudtaget men med mitt mått mätt så var det en ytterst välgjord och tänkvärd film. Flera gånger kom jag på mig att jag ville applådera den medryckande musiken som presenterades i filmen. Att den dessutom har ett budskap som åtminstone inte jag tänker på så mycket till vardags så kändes den ännu mera proffsig. Förresten så är ju Henrik proffs, han har ju i många år arbetat som journalist och arbetar nu som medialärare på gymnasiet.

Lägger in en länk som tyvärr blir typ osynlig men om man för musen över den så finns den där och Du kan se filmen själv om intresse finns. "
Systrar"

Mycket beröm Henrik, hoppas flera tycker som jag så ser vi den snart på tv kan jag tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback